دانستنی های مربوط به قیمت پرستاری سالمند در منزل

دانستنی های مربوط به قیمت پرستاری سالمند در منزل

با توجه به بروز بیماری های مختلف قیمت پرستاری سالمند در منزل برای سالمندان در سالهای اخیر، یکی از مهمترین مواردی که در جامعه احساس می شود پرستاری سالمندان است. برای آشنایی از فاکتورهای قیمت پرستاری سالمند در منزل در ادامه با ما همراه باشید.

پرستاری سالمندان 

با توجه به جمعیت سالمند در هرم جمعیتی ایران و بیماری های متنوع جامعه پزشکی ایران در سالهای اخیر با اهمیت موضوع پرستاری سالمند مواجه شده است. پرستاری سالمند در منزل برای خدماتی همچون مراقبت به ویژه بر اساس سن و بیماری های خاص، نگهداری پزشکی و لزوم تزریقات و مصرف دارو تعیین می شود. ما در اینجا به شما فاکتورهای قیمت پرستاری سالمند در منزل را خواهیم گفت و به تمامی سوالات مهم پاسخ می دهیم.

قیمت پرستاری سالمند در منزل  

قیمت پرستاری سالمندان بر اساس مصوبه وزارت بهداشت و نظام پرستاری مشخص می شود. اما این قیمت تابعی از شرایط و فاکتورهایی است که می تواند در قیمت پرستاری سالمند تاثرگذار باشد. از مهم ترین فاکتورهای موثر، ساعات پرستاری است. این قیمت بر اساس نگهداری تمام روز یعنی ۲۴ ساعت، نگهداری نصف روز یعنی ۱۲ ساعت و نگهداری ۸ ساعته متغیر است.

 

بهترین پرستار سالمند

فاکتور مهم و موثر دیگر نحوه نگهداری از سالمندان است. بر همین مبنا مراقبت های ورزشی، پزشکی و تزریقات، استحمام و نظافت، کمک در خوراندن غذا و مواردی از این دست بر روی قیمت پرستاری سالمند در منزل موثر است.

قیمت پرستاری سالمند در منزل

وظایف پرستاری از سالمند

بر اساس موارد گفته شده وظایف اصلی پرستاری که بر مبنای آن حقوق مشخص می شود را میتوان در دسته بندی زیر مشاهده کرد:

  • سالمند بیمار که نیاز به پرستار متخصص دارد
  • سالمندی که داروهایش باید به صورت مرتب مصرف شود
  • سالمندی که نیاز به کمک برای نظافت و استحمام دارد
  • سالمندی که نیاز به کنترل موارد پزشکی، پانسمان، کنترل قند یا فشار خون دارد
  • سالمندی که نیازمند پرستار متخصص در احیا، ماساژ قبلی، کنترل نبض و دمای بدن و علائم هوشیاری است

مزایای پرستاری سالمند در منزل 

پرستاری سالمندان در منزل دارای مزایای بسیاری است که از مهم ترین آنها میتوان به حفظ روحیه سالمندان و سلامت روان آنها اشاره کرد. به این ترتیب روحیه سالمندان عزیز در دوران بیماری به ویژه بیماری های دشوار حفظ شده و امید به زندگی شان افزایش خواهد داشت. از سوی دیگر استرس کاذب اطرافیان و نگرانی های بیمار مرتفع خواهد شد. گاهی اوقات سالمندان نیاز به مراقبت های ویژه دارند و یا در منزل خودشان احساس آسودگی دارند. در محیط بیمارستان این شرایط فراهم نیست و بیمار گاه دچار تشویش و وخامت خواهد شد.

پس برای بهبود در روند درمان و یا مراقبی با کیفیت و بدون نگرانی از قیمت پرستاری سالمند در منزل با ما تماس بگیرید تا بهترین نیروهای پرستاری ماهر و با تجربه را در هر کدام از سه شیفت زمانی به شما معرفی کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =